The home is where you can look and be ugly and enjoy it.

Hej, orkar inte blogga, Hejdå!

Just chilli'n.

Sitter i skolfiket, vi har haft en riktigt chillig dag idag.
På spanskan gjorde vi nå mexikansk mat,
och sen samlades vi i hkk salen,
för dom som börjar i våran klass i 7an var och bekanta sig osv.
Så vi har vart med dom hela dan!
Vi fick fika, gick tipsrunda osv!
Phett chill dag!
iMORgon, fredag, och det betyder HELG!
Och på lördag ska jag va med älsklingen!<3
Och inväntar syster idag som har fyndat hem Justin Bieber's parfym till mig! ;:*
Lavjusis!<3

Bitch please, my telephone battery last longer than you're relationship.

Sitter just nu vid skåpen, har haft spanska och sen hemkunskap fram till halv 12.
Sen nu ska vi ha bild, vi har it haft nå vanliga lektioner igår eller idag alls.
Idag ska jag väl bara ta det lugnt och chilla.
Men i will blog u later bitches, puss!


1-ASDFGHJKLÖÄ'

När alla säger nej, ska jag säga ja.
När alltid går emot, ska jag hålla kvar.
När världen faller ner är det du och jag.

 

jag är på så fucking dåligt humör, så bloggar sen.

tjarrå.


I'm doing this only because i want , because i love you.

Sitter nu i köket med Ellinor, slutade redan klockan halv tolv, men vi ses sen, bloggar senare, tjarrå.

I got nothing to do.

Sitter just nu i skolbiblioteket och jobbar med ordkunskapen...
Lyssnar på musik osv, Ellinor är också är btw,
efter skola så ska jag väl säkert hem, och sen vet jag inte.
Imorgon har vi fotbollstunering, och sen får vi väl se,
och sen har jag möte igen :-)

men ni får ha'd bra.
i will blog u later.

ÄCKEL JÄVLA RUBRIK FAN!

Skypar nu med Moa<3 & typ snackar om en massa skit..
En blogg jag stör mig på är faktiskt http://bynellie.se/
hon tror så mycket om sig själv, och sitter och skriver ut
alla kommentarer, och sen det värsta är att hon drog
upp ett så kallat " bråk " på bloggen som handlade
om moa och hennes kompis , och det värsta var att dom
var oseriösa med det hela, ei herran jumala vad sur jag blev
på den här bruden när hon gjorde som hon gjorde...


I, i just die in you're arms tonight.

Åhåhåh, sitter på spanskan..
Men fett chill, bara åtta stycken hära idag... x)
Och alla är väldigt tysta, medans Blanca
spelar upp musik för oss x)
Ja och chattar med Moahabibi<3 på face osv..
men, har ingemer..
bildlöstinlägg osv.
ha'd.

Till dig älskling!

Okej, du anar väl fortfarande inte hur mycket du betyder för mig va?
Men då ska du ha dig klart för att du betyder mer än allt annat för mig,
jag svär, du är det finaste gud någonsin skapat.
Och dessutom det finaste jag någonsin lagt mina ögon på.
Älskling, du är så bra.

Jag älskar dig flera varv runt jorden och just tillbaks hit.
Dom flesta verkar inte förstå hur obeskrivlig min kärlek till dig är?
För den är verkligen obeskrivlig, jag lovar.
Jag verkligen suger på att skriva texter, but i'm still trying, only because for you.
Anton, det jag vill är att det ska vara vi två för alltid.
Inget annat jag vill, det är det enda jag ber om.
Vill aldrig släppa taget om din hand, för den dan jag gör det,
är den dagen jag ligger i graven.
Om ens då? Alltså åhåhåh, över en månad har passerat,
och det har vart den bästa månaden i mitt liv,
och jag hoppas verkligen på fler än så.
För du är verkligen det bästa jag vet,
När du håller om mig får jag fjärilar i magen,
undra varför? jo för att du är så bra.
Du vet hur man får mig att må bra helt enkelt.
Jag lovar, jag har aldrig mått bättre än vad jag gör med dig nu.
Jag gör exakt allting för dig, jag lovar dig det.
Du tycker om mig för den jag är, hur jag än ser ut..
Och du ska vet att, jag aldrig aldrig aldrig kommer svika dig, aldrig någonsin.
Du är den jag vill dela resten av mitt liv med, tro mig!
Och när jag håller din hand, så vill jag bara inte släppa den.
Och sen när dina läppar möter mina, åhhåh det är en obeskrivligt UNDERBAR känsla, jag svär.
Anton, gubben, hjärtat, älskling, habibi, rakas, darling, finaste, mitt allt.
Du har så många namn du , men du ska veta att jag är din för alltid.
Tro mig, för jag håller det jag lover.
Och om jag kunde så skulle jag ge hela världen till dig.
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

Jag skulle fan kunna skriva en hel jävla bok om dig, men tyvärr så är jag för lat för dig..
Men du ska ha klart för dig att du är världens finaste, tro mig.
You are the reason why i smiling.

Älskling, älskling, älskling.
Jag säger dom här tre orden för jag MENAR dom, och dom är bara till dig.

Jag älskar dig ! ♥
20 April 2012 , the best day of my life!

Lyssna på låten, den är till dig!
& byt ut tjejen till killen så blire perfa! ;:*

Jag älskar dig!

/Din Älskling!


T I D S F Ö R D R I V !

OM MIG:
Har du bra självförtroende? - Mja, kanske ibland.
Hur ser din framtid ut? - Fotbollsproffs eller utbytesstudent!
Dricker du alkohol? - Nope.
Är du envis utav dig? - AHAAHA, ibland alldeles för ofta. Men alltid bra att vara envis.
Skulle du säga att du är kaxig? - ja fifan.
Har du mer än 5 par skor? - nepp.
Vilket stjärntecken har du? - Vattumannen
Vart föddes du? - i kalix
På vilka ställen har du bott på? - Haparanda
Vart bor du just nu? - Haparanda -.-
Gråter du ofta? - aaaaa
Vad gillar du mest hos dig själv? - ingenting.


SKOLAN:j
Tuggar du tuggummi? - Ett måste!
Gör du dina läxor? - Haha, svårt när man inte ens får ta hem datorn..
Känner du dig ensam? - Ibland..
Vad kallar dom dig i skolan, populär eller opopulär? - vet it ?
Trivs du i skolan? - Nä.
Vilket är ditt favoritämne? - Musik!
Är du tyst utav dig? - ibland, om jag är sur.
Sms'ar du på lektionerna? - hihi, yeah.

KÄRLEK:
Har du pojk/flickvän? - om du har, vad heter hon/han? - Japp, världens underbaraste Anton ♥
När senast var det du kysste någon? - För nån vecka sen.
När senast var det du kramade någon? - Idag.
Hur många gånger har du varit kär? - RIKTIGT kär, två gånger.
Har du haft ett "one night stand"? - ne
Hur många killar har du haft hitills? - huhu vne.
Har du varit otrogen någon gång? - nä.
Har du varit på en blind-date? - ne
Vad vill du att en kille/tjej ska ha? - Snäll, mysig, inte blyg, vågar uttrycka sina känslor, vågar visa att de är han&jag till kompisar & andra och snygg!
UTSEENDE:
Hur lång är du? - 1.63 typ.
Är du stolt över hur du ser ut? - ibland , ifall jag fått mig att se ut precis som jag vill!
Vad har du för frisyr? - olika, men oftast plattat hår.
Använder du smink? Om du gör det, vad? - foundation, mascara och ögonskugga ibland.
Anser du att du smälter in i mängden? - huh?
Har du tandställning? - nej, men ska fucking få..
Vilken hårfärg har du? - röd/brunt.. men ska färga rött!
Vilka skor använder du just nu? - Converse
Vet du vad D&G står för? - Dolce & Dabbana
Har du bytt stil någon gång? - aaa
Brukar folk klaga på dig? - för ofta.
Hur skulle du vilja att ditt hår såg ut? - lååååååååååångt :((
MOBIL:
Vilken operatör har du? - halebop.
Vilken modell har du? - nån bajs sony ericsson
Ringsignal? - standard.
Hur många kontakter? - 430 om jag minns rätt.
Vem snackade du med senast? - I telefon? hmmh., vnee.. typ pappa.
Hur många musikfiler har du? - inga
Hur många sms står din meddelanderäknare på? - vettefan ?

VÄNNER:
Har du någon bästa vän? - aa
Vad brukar du och dina vänner göra? - mycket olika grejjor :)
Vilket är det bästa minnet du har med en vän? - allt
Har du lätt för att skaffa nya? - aa
Kan du umgås med fler än en i taget? - deklart
Har du vänner som du bara känner via internet? - ja.
MUSIK:
Vilket musikgenre lyssnar du oftast på? - massa olika.
Vilken är din favoritlåt just nu? - Många låtar! :o
Nämn någon med samma musiksmak som dig? - hmh, typ mirre.
Laddar du ner din musik olagligt? - nedå.
Gillar du Lady Gaga? - nje
Har du Spotify? - jaa
ANTINGEN ELLER:
Fanta eller Coca Cola? - Cola
Öl eller cider? - cider.
Göteborg eller Stockholm? - Stockholm ♥
Vinter eller sommar? - sommar ♥♥
Dag eller natt? - båda.
Vänner eller pojk/flickvännen? - Båda!
Seriös eller oseriös? - beror på.
Brunett eller blondin? - Båda är fint.
Havet eller poolen? - vet inte.
Dator'n eller TVn? - Dataaaa
Hår eller ögon? - hår, ögon.. båda :D
Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" vänner? - några få bästa vänner.♥
MSN eller mobil? - Mobil.

ÖVRIGT:
Läser du några bloggar? isånnafall, vilka? - mångaaa.
Har du något som du skulle vilja göra som du ännu inte gjort? - Ja.
Om du fick likna en kändis, vem skulle det vara då? - Justin Bieber ♥♥♥
Har du problem med invandrare? - nedå
Röker du? Om inte, har du provat? -  jag har provat.
Vilka länder har du besökt? - Sverige, Finland & Grekland.
Nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan? - Älskling, familj & vänner.
Har du åsikter om folk som du inte känner? - hahah , aa .
Vet du om det går rykten om dig? om du vet, vilka? - gåre säkert.
Vem har grym humor? - JAG!

What doesn't kill you makes you stronger.

NåJåå, sitter just nu här och snackar skype me Adam min vän osv :-)
Och samt så smsar jag med älskling<3, busigt va? ;:)
Ja, jag känner mig som lite duktig som slutade redan 1,
men satt kvar i skolan tills ungefär halv-kvart i fem..
Hahaha, busigt va?! ;:)))


bildlöst inlägg osv, bildbrist..

Nå bilder ifrån helgen :-)







Waiting for the world to say you miss me.

Sitter nu på svenskalektionen, ska börja jobba med uppgifterna till boken " hej vacker "
en riktigt bra bok tycker jag, en hiss för den! (y'
Rekomenderas!
Ah, idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske umgås me nå fölk?
Sen ska jag höra med min kära mor om jag kan åka t lule på lördag eller så,
får se.
Sen nästa vecka på söndag, alltså inte nu på söndag men söndagen där på åker jag till Turkiet!<3
Men avslutar inlägget HÄR.




14 dagar kvar!♥

Tänkte ba skriva godnatt bloggen, och att som ni såg så var he älskling som skrev inlägget, söt han e va? ;:)
men godnatt :-D

och fjorton dagar kvar tills Turkiet!♥

bild...

make a gif

Jessica är sötast

Jessica orkade inte blogga så här sitter jag och bloggar... finns inget att skriva, även om jag är värsta pro på att blogga. Men kom nyss hem från cypern (vem fan bryr sig) köpte en as nice vit hatt, och ett halsband åt min älskling. de var allt bloggen chacha



//Anton

G o d n a t t !

Tänkte bara skriva " godnatt " och sov gott..
Nu ska jag lägga mig och klockan är snart halv fem på morgonen..
Ahdu...Menmen!

<3


depp inlägg...

Känns som döden knackar på när man är ensam
Jag skär mig själv för att rymma ifrån den känslan.

Tänk dig en massa människor som samlas runt dig
och pekar ut alla dina fel som ett mönster
Därför stannar jag hemma, låser in mig på rummet
det känns lite tryggare - världen genom mitt fönster..


sömnlös, hoppet hoppade av
första chansen det fick så jag mår botten idag.


Har en farsa som är världens största egoist
Han blev kär i alkoholen, tar familjen sist
Jag skulle vilja säga att jag inte bryr mig ett piss
En ensam fågel som bär på tok för stor kvist.

Våra liv kan kännas tomma och iscensatta

tänk om vi redan är döda, här istället vi straffas
det äter upp mig inifrån, självkänslan
ligger i respirator så skadad och väntar

Den positiva lilla tjejen är försvunnen

Blicken är tom, kapitel 17 är ba' mörker
Varför spelar spegeln ett spel mot mig?
Varför gråter livet, när döden alltid ler mot mig?

Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang,

när kroppen har panik och hjärnan vill spela på samma band?
Jag hatar att jag hatar mig, är trött på att vara trött,
ensamheten förför mig varje dag jag kliver upp.


en osynlig 17-åring vore allas dröm
men inte på det sättet det skeppet har gått på grund
låt mig inte sitta själv idag igen
låt mig inte möta mina tankar som följer mig hem

blickarna i korridoren är som knivhugg i låren

det är sånt som får mig att överväga resan till båren
tonåren, som skulle vara något bra
varför flyttar de på mig när mobbarna får vara kvar?

Men jag förstår dem, det måste vara mitt fel

det måste va' mitt äckliga jag som sätter mig i spel
det finns ingenting som går upp, allting går ner
bäst jag smyger in på rummet och skriver mitt brev.


Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel i världen här idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar.


L-E-S-S-!

A relationship is between two people, not two people and the rest of the world.

Hehehe, har ba lite kulliv..
å typ webbar m teodor osv <3
Basar lite, medans alla andra sover.. Smartchey_123 hära... ;:*


Ett enda klockslag kan göra vännerna till fiender och hoppet till hat..

Åhåh, idag kommer älskling hem från cypern, åhgud va kul!♥
Synd att jag bara inte hinner träffa han innan jag åker till Turkiet..
Nå, men när jag kommer hem så ska jag ba gå 2 veckor skola,
och sen börjar livet!♥
Ähh,, kkommer fan inte släppa taget om mitt lilla ♥!
Men, sitter nu och lyssnar på musik...
Och typ döör , för de e så sikkt varmt..
Men avslutar inlägget hära, ha'd.



Sometimes you need to run away just to see who will come after you.

Idag så har vi haft lite funfunfun ;:*
Sjukt fint väder, vi har vart med Jonte, Mirre, Lajnuzz.. :)

Sen for dem hem, och sen så chilla vi tills Jontes buss gick, som gick 17:10.

Sen så cykla vi runt och så vidare..

Sen for vi till lekparken i torneå och dryga m nå småungaR ;:)

HAHAHAH. fett mega kul det var alltså, damn.

Undra vem fan som har lärt dem så fula ord som dem stog o skrek... . _ .

Stackars ungar....

Men, nu sitter vi hos Nena och har mys som vanligt!

Nejmen jag ska vara här tills tolv typ.. Sen home... :(

HAHAHAH nejmen ah, ni får ha'd.

puss kram , dra helvete!;:****


how i work it.

hHAHAHA, webbade nyss med två mongo's<3<3<3
Jonte & Hans kompis Emil, xd
hann it printa just när dom stog o cepa sig..
Men slänger in en vanlig bild ba ;:*
loh!


Mirror on the wall, here we are again.

Btw, dagens outfit!


Magtröja - Ginatricot 99:-
Jeans vet inte.

Kalla mig inte fattig när jag har vänner och familj som har hjärtan av guld!

Hejsan homies, sitter just nu två hus ifrån hemifrån ;:)
Gissa hos vem ? ;:) Jo, hos Nenarakas <3
Idag har jag väl som mest bara vart med Nena,
sen mötte vi på Allu, Fellan & Hanna, och vi var med dom ett tag,
snackade & skrattade å hade allmänt kul bara :-)
Sen for vi hem, och nu sitter vi här :-D
SO provet gick bra idag faktiskt ;:-)




Counting all the asholes in the room.

Sitter just nu på svenskalektionen.. Typ seeeegar mig..
Jobbar med tidnings uppgifterna, eller ja " jobbar "
men alltså tja, har sjukt ont i huvudet, armen ( efter sprutan )
magen och så vidare..
Och jag är trött och sliten som f*n... -_-'
Inte kiva, inte ett dugg kiva.
Idag är det somsagt fredag och imorgon så ska jag träffa Mirre <3
Som jag inte har träffat på typ ååååår känns det som..
Ska bli sjukt sniceee!;:*
Men, känns som att det här blev långt så slutar skrivandet HÄR.


I'm overboard, and i need you're love, Romeo.

Mwehehe, rand0m rubrik... . _ .
Sitter just nu och skypar med Adam :-)
Som sagt, efter skolan så drog jag iväg och bada med Nena på badhuset,
sen efteråt for vi å svulla på max.. oivoi.
Sen nu sitter jag här och döör.. Är superdupermega trött..
Men, lär nog sova gott i natt iaf.
Bjuder på två bilder...Ha'd.


Älskling & jag <3


En bild sen jag träffade Johanna sist ! <3

Sommar!(L)

Sitter vid skåpen och skypar med Adam,
ska snart iväg å hämta min cykel från farmor & farfar,
sen ska jag och bada med Nena :-)
Bajs, vad jag har ont i magen.. . _ .
Menmen, har sjukt ont i armen också..
Men ha'd.


The smile on you're face, let's me know that you need me.

Huhu, har idrott nu.. Men kan inte va med, för har en sån magont..
Och huvdvärk..
Sätter musik i öronen och pluggar till provet vi har imorgon, i so.
Och sen ska jag väl ba tjillaaa ;:p
Mwwhehehehe, den här magonten kom från ingenstans - _ -
Kan va sprutan vi tog osv?
men, tänkte ba blogga lite kort :'3
så avslutar här.


Remember that you always have a reason to smile.

Hej, jag sitter just nu på engelska lektionen...
Mhja, sen lyssnar jag på musik osv..
Jajustja, vi tog vaccinet för en timma sen ungefär..
Fy satan vad ont det gjorde, omg.
Vi har tagit två sprutor nu, och vi har en kvar...
Menmen, sen så chattar jag med Agnes,
för hon kommer mest troligen hit imorgon
och är hos mig över helgen.
Idag har jag ingen  aning om vad jag ska göra..
För har gjort allt som behövs..
Så , ska väl se om nån rolig dude vill umgås eller nå ;:*
Men känner som att det börjar bli en bok...
Så avslutar skrivandet HÄR.


To win my love takes so much more.

Hejsan, kom precis hem.
Har vart på stan med Amanda, Alex, Jk, Markus, Robin & Samppa ;:p
Jadu, idag har jag bara vart i skolan, sen så ja..
var jag på möte osv.
På hemkunskapen idag gjorde vi tacos..
Men vi gjorde tortillabröden själva..
mjah, 'äckligt vare iaf...
Menmen, åsen så ja.
Har inge å blogga om,
så bloggar imorgon eller senare om det händer nå nytt :-)
Ha'd.



♥!

Eftersom jag inte har nå att blogga om , så tänkte jag skriva lite om dom som jag verklige, verkligen, verkligen, verkligen INTE klarar mig utan.
Så bli inte sur om just DU inte står med, för du vet mycket väl att jag älskar dig oavsett om du står med eller inte! ;:*


Anton Renberg, mitt alldeles egna lilla <3!
Jag älskar dig mer än allt annat, och det svär jag fan på.
Du är det finaste som gud någonsin skapat, fattar inte,
hur jag kunde hitta dig? Du är fan underbar.
Lite mer än 1 månad har gått med dig, och det är absolut
något som jag ALDRIG kommer ångra.
Och jag hoppas vi håller kvar vid varandra för ALLTID.
Hoppas kan man alltid, men du ska veta att jag alltid finns
där för dig älskling, precis som du finns där för mig.
Du anar inte, hur obeskrivligt lycklig jag är tillsammans med dig?
Jag är den lyckligaste tjejen på denna jord, jag lovar.
Aldrig vart såhär lycklig.
Du är så himla bra bebis, du anar bara inte, hur mycket du betyder.
Eller tja, DU BETYDER ALLT FÖR MIG!<3
jag lovar, ingen annan är som du , du är speciell, du är perfekt.
För utan dig är jag som, sommar utan sol, hav utan vatten, natten utan månen, lungor utan syre..
För du är mitt ALLT, gubben, jag lovar dig att så länge du vill ha mig, så är jag kvar i dina armar.
Tänker ALDRIG låta dig gå, för det gör för ont.
Och när jag möter dina läppar, det är en obeskrivligt underbar känsla habibi,
jag är den lyckligaste varelsen på denna jord, alltså ååhhh..
Damp så mycket som jag älskar dig!
Breeh, men du har mina ord, JAG ÄLSKAR DIG!<3


Tvilling, tvilling, tvilling, jag älskar dig mer

än vad det finns stjärnor på himlen, svär.
Utan dig vid min sida , skulle jag inte vara den jag är idag.
Minnen vi har tillsammans, dom e oslagsbara.
Och du är fan en tvilling jag inte fick...
Jag saknar dig så oerhört mycket..
Det gör fan ont, fattar inte varför dom kan fatta det..
Att vi är som menade för varandra...
Jag är fan seriös, även fast vi var små då vi träffades sist,
så kommer jag ihåg exakt ALLT som om det vore igår..
Gumman, jag ställer upp för dig dag som natt , natt som dag.
Jag slår alla idioter som fuckar upp sig mot dig, svär.
Jag klarar mig inte utan dig, så snälla, lova att inte lämna mig.
Alla bråk vi har haft, dom skiter vi i, för vi blir ALLTID sams.
Det vet jag, och det litar jag på att dom gör.
För vi ska hålla i varandra, föralltid!
F-Ö-R-A-L-L-T-I-D-!
Jag har känt dig i snart... 5 år typ?
Om inte mer, men huvudsaken är att du är ALLT för mig.
Tårarna rinner nu när jag skriver, för jag älskar dig så jävla mycket gumman.
DU vet vart jag finns, ett telefon samtal bort bara!
0730970348 ♥
Jag älskar dig Nathalie Koskinen !

Tillsammans är vi oslagsbara , det vet både du & jag !


Agnes Olsson, min alldeles egna lillasyster som jag aldrig fick, jag älskar dig, det ska du ha klart för!
Under dessa korta månader jag känt dig, så har vi umgåtts och haft lika kul varje gång.
jag älskar dig gumman , och finns alltid där för dig det ska du veta.
Dörren står ALLTID öppen för dig, det vet du.
Det har min mor också sagt!
Vi finns alltid där för dig.
Och jag finns en halv timma bort med bil, en timma med bil & ett telefon samtal  bort.
Kan inte skriva så mycket mer, för vi har inte känt varandra så pass länge.
Men det du ska ha klart för är att jag verkligen verkligen verkligen älskar dig.
Och vi ska aldrig lämna varandra.
Hand i hand, livet ut!
Behöver du en famn att gråta i, så finns jag här för dig, behöver du nån att banka skiten ur,
så står jag där för dig. Behöver du nån att få ut ilskan på , så finns jag där för dig.
För det är så äkta vänner ska behandla varandra.
våran vänskap e oslagsbar!


Anton Juto, brorsan du betyder det vet du.
Jag finns alltid där för dig , som för Agnes, en halv timma med bil,
en timma med buss & ett telefon samtal bort bara!
Dessa minnen vi har, dom är oslagsbara uknow it.
Du är så braaa, så himla bra vännen!<3


Jonathan Wass, bror du e så himla bra, det vet du.
Du är bra som du är, finns alltid här för dig och det vet du!
Jag älskar dig, som jag sa till Agnes och Anton så finns jag bara
en halv timma bort med bil, en timma med buss och ett telefon samtal bort.
Jag älskar dig ! <3


Miranda Hiltula, min allrabästavän.
Gud gumman, jag älskar dig.
Och alla minnen vi har, dom är oslagsbara, verkligen oslagsbara.
Så mycket vi har gjort tillsammans ojoj, snart ett år tillsammans.
Och kommer du ihåg, vi ska dö som sveriges coolaste tanter ! ;:*
omg, det enda jag kommer på att skriva om är att du betyder enormt mycket för mig.
och du vet att jag mycket väl skulle kunna skriva en hel bok om dig om jag så orkade.
Men tyvärr är jag så lat..
Men kommer skriva ett inlägg om dig bara sen senare..
jag älskar dig gumman, never forget that.
Jag saknar dig sjukt mycket!
Hand i hand, livet ut.<3

I love you so, that i would do everything for you.

Har svenska, men sitter för min ensamhet i SO salen.
Jadu, efter skolan ska jag iväg och träffa Anna,
sen vet jag inte vad det blir resten av dagen ;:*
Men, somsagt har det gått två dagar sen hjärtat åkte,
han kommer hem om fem dagar ;:*
Längtar som fan tills jag kan träffa bebisen min! ;:*
Och ja, blev även erbjuden sommarskola i sommar mellan 18e till 29e Juni..
Men vi får se hur jag gör, om jag ska gå eller inte!

men men .





bilder från idag..

Hitta killen som förändrar ditt liv, inte din relationstatus på facebook.

Haha, vet att jag byter blogg sikkt ofta..
Men har sikkt svårt att bestämma mig.. ;$
Menmen, kommer blogga lite här & på http://jessicaasavilahtis.bloggplatsen.se/ ;*
Menmen,

tänkte berätta lite om mig själv sen i ett nytt inlägg osv! :3
make a gif at gickr.com

RSS 2.0