17 bast, grattis världens bästa!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det världens bästa 
storasysters födelsedag!
Grattis storasyster, jag älskar dig flera varv runt jorden och tillbaks och så mycket mer.
Nu är du hela 17 år, herregud vad snabbt tiden går...
Nyss var du som jag, gjorde massvis med dumheter, lyssna inte på vad morsan sa eller så... ;)
Men, den tiden har gått förbi nu!
Jag hoppas verkligen att du vet att utan dig skulle jag inte klara mig, för du finns alltid där för mig, ingen förstår mig bättre än vad du gör, även fast vi bråkar jämt, så får jag oftast höra att du älskar mig, och det ska du veta att jag älskar dig mest utav allt hurru, vi har samma kött & blod,
och vi ska finnas för varandra enda tills den dan vi inte finns mera... 
Jag fattar inte hur jag ska klara mig, när du flyttar hem ifrån... Men, vill bara säga det här igen, jag älskar dig verkligen upp till TUSEN!
 
 1995-07-02  - föddes världens underbaraste person, och kom till denna värld. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0