Du måste vara blind om du inte tycker att du är världsfinast.

Hejsan, var med på Mirre's boxningsträning idag,
och kan säga er en sak att , aldrig mer, ALDRIG mer!
Helt jävla slut, + att jag har problem med magen,
så fort jag springer så får jag ont... Och det gör ont,
ni anar inte hur ont heller...
Men, slänger in en före och efter bild,
så ska vi se om ni ser någon förändring på efter bilden,
för har nämligen gjort något idag ;)
och den som gissar rätt får en läkning här på bloggen, puss.

Före ;)

Efter! ;:)
 

Kommentarer
Postat av: Miranda

ÅHÅÅHÅHÅH JAG VEEEEET

Svar: HIHIHIHI
None None

2012-07-02 @ 22:11:24
Postat av: Anonym

Jag vet c;

2012-07-03 @ 19:02:48
Postat av: Agnes

Solat eller färgat håret? <3

2012-07-03 @ 21:05:11
URL: http://agnesolssons.webblogg.se
Postat av: Agnes

Gjort hål i öronen! :)

2012-07-03 @ 21:05:58
URL: http://agnesolssons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0