i wanna grow old whit you.

Gumman, jag älskar dig hurru. Jag vill bara dig väl, jag vill att du ska må bra och trivas. Och alla idioter, som försöker trycka ner dig.. Ojoj, SKIT I DOM säger jag bara. Dom trycker ner andra för att dom själv redan mår såpass dåligt så dom tycker det är hårt att må dåligt utan att någon annan gör det... Men Agnes, du är som en lillasyster för mig. Och mitt jobb som storasyster är att skydda dig i vått och torrt, se till så att allt är okej och att du har det så bra som möjligt! Jag älskar dig, och tackar dig verkligen för alla minnen och såklart ska vi skapa fler! Hur mycket som helst. I wanna grow old with you, if you know what i mean! Du är så bra, så djävulskt bra! Underbara knasiga sak, puss!

Kommentarer
Postat av: Agnes Olsson

Awie! Du ska veta hur sjukt jävla fin du är! Du gör mig hel varje gång jag är ledsen. Vi klarar allt tillsammans, ellerhur babe? Utan dig är mitt hjärta trasigt, i 1000 bitar. Jag lovar att jag alltid finns för dig och står alltid på din sida. Ingen är dum med dig, för jag skyddar dig vad som än händer. Du och jag föralltid syster! Oavsett det är stormigt och regnar stenhårt, skulle jag ändå gå till dig om det så skulle behövas. Jag svär på min DÖD! DU BETYDER SÅ SJUKT MYCKET! Du har gjort mig starkare, och visat att man kan inte ge upp hoppet! Oavsett vad andra tycker, så älskar jag dig precis för den DU är! Tänk att jag har fått lyckan att bli en av dina vänner. Ja tänk.. Och att just VI av ALLA på jorden träffades och blev vänner. Måste ju tacka facebook också. Sen satt du där en dag på bussen och sen den dagen har jag varit så sjukt mycket starkare som person och visat vem jag egentligen är! Folk får tycka vad dom vill om mig nu. Men jag vill att folk tycker olika. Du och jag har minnen, men oj. Vi ska skapa så sjukt många minnen till, right?! Ja, jag älskar dig min finaste syster. I LOVE YOU! ;* ♥

2012-07-10 @ 00:32:07
URL: http://agnesolssons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0