This girl made my day!

Måste bara få säga att den här bruden gjorde verkligen mig så jävla glad alltså!
Hon skrev till mig i chatten på facebook och där gjorde hon min dag bara med en text!
Önskar att det var fler som var som du, herregud!
 
Hon skrev så här , " måste få säga en sak, läser ju din blogg. och du är så jävla fin utan smink! inte många tjejer som är så fina utan smink. du behöver ju inte ens fixa dig!! ta åt dig :) "
 
Och kan säga redan där att hon fick mig att bli lite säkrare med mitt utseende osv, jag VÅGAR gå utan smink , ja det gör jag. Går faktiskt mer UTAN smink än MED smink.. Menmen, ja.
 
Och därför får hon en länkning här på bloggen, för den bruden förtjänar det!!
Klicka på bilden för att komma till Madde's blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0