Äckel jävla rubrik fan, seriöst!

Okej, det här blir mest troligen mitt sista inlägg här på bloggen menmen..
Har sjukt ont i magen och ja, ont överallt rättare sagt..
Sitter i so;n , men vi har värsta chill lektionen..
Tror att ingen gör det som ska göras..
typ läsa aftonbladet osv..
Men, jag har mest troligen tatt ett beslut om att jag SKA sluta blogga..
Palla liksom, inga kommentarer eller nå..
Känns som att jag bloggar helt i onödan..
I början var det kul, men nu vet jag inte.

Okej, ni får tycka vad ni vill..
Ni kan ju försöka få mig att ångra mig, men vet inte om ni kommer lyckas!


Kommentarer
Postat av: anonym

nej! sluta Inte blogga! de blir bättre så var det för mig i början oxå Inge kommentar elle nå men om du börjar skriva oftare osv så lovar jag att de kommer kommentarer. strax! kramis vännen<3

2012-06-01 @ 14:18:28
Postat av: Jessica Savilahti

Haha, har bloggat fett länge..

men inte hare kommit nå, och vore roligare om jag visste vem det är som kommenterade nu också, för du kanske ska skriva namn!

2012-06-01 @ 14:22:09
URL: http://jessicaasavilahtis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0