Baby you can't do no wrong.

Kom hem från fotbollen för en stund sen,
spelade tre/fyra matcher, oså stog jag finalen.
Måste säga att det är riktigt kul att både vara ute spelare
& målvak. Men, förutom det så har jag världens jävla huvudvärk,
ska strax hoppa in i duschen, fixa mig osv.
Sen se vad dagen har att bjuda på ;)
Klockan är ju somsagt bara 1 nu satt, menmen.
Och jo, idag fyller världens finaste älskling hela 13 år!
Skriver det här också, som jag gjorde på facebook & dayviwes med,
Grattis älskling!
Hoppas verkligen att du får en grym dag med dom du älskar.
Önskar att jag kunde va hos dig nu, men förlåt!
Jag älskar dig Anton, mest utav allt!<3


Och det är dags för mig att börja packa ikväll i think...
Och imorgon får jag se vad jag ska hitta på med kompisarna
innan jag åker :-)
Sen på söndag måst jag stiga upp redan klockan
fem på morgonen...
Men ja, ni får ha'd så bloggar jag senare, puss&kram.





Laura, jag älskar dig storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0