Dåligt humör, [check]

Märks verkligen att det inte är min dag idag,
är på så jävla dåligt humör när läraren
tjatar runt mig och jag bara tål it sånt..
Herregud alltså, menmen..
Mirre är på busstation halv 4,
mamma hämtar upp henne,
får se om hon hämtar hon när hon slutar jobba
eller om hon hämtar mig och så hämtar vi hon,
vi får se hur vi gör.
Slänger in en bild på mig och Bedur innan allt brast
och jag blev på dåligt humör..Herregud alltså...
Datorn dör snart också.. Men ni får ha'd,
så bloggar jag mer när jag kommer hem!
Jag har slutat sminkat mig också, fy så skönt det är att jag vågar visa mig utan smink igen...
Ett tips till er andra, du är vacker som du är, du är vacker till och med vackrare utan spackel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0