Jag älskar dei Jessica, du är så fin! Kommer aldrig aldrig ALDRIG släppa taget om din hand, tagga Hawaii 2070?! :D Då ska vi jävlar i mej lära oss att surfa! Helvete vad jag längtar, saknar dig! Ifall du fäller en tår i havet där i Hawaii dyker jag ner och letar efter den, och jag letar tills jag hittar den också! Du är värd så mycket så du anar det inte! Jag skulle inte byta dig mot alla pengar i världen! Du betyder jävligt mycket bruttan! Puss:*



Hej på er! Sitter här hos mamma och saknar Jessica. Ångrar mig att jag inte hann ringa henne en snabbis innan hon åkte men nu är det för sent. Nu sitter bruden på flyger påväg till Turkiet! Kommer sakna dig sjukt mycket bruttan!:* Aja, nu går det inte att ändra på det. Och inte har jag sett något flyg komma förbi men en repstege ner åt mig så jag får följa med henne inte?! Nejnej.. Du ska iaf ha det sjukt jävla kul och bara ha dett chill och umgås med familjen. Du och jag ska ju ändå till Hawaii 2070?! :D Japp så äre. Idag så ska mamma, Anders, Maja och kusin Måns ut till stugan och fixa där. Jag pallar inte följa med pga. regn! Istället ska jag till pappa och vara med han. Han åker till Stockholm på tisdag och ska vara där några dagar på en kurs. Gud vad många som ska bort helt plötsligt ;o , nu känner jag plötsligt hur tomt det är i chatten och på facebook utan Jessica! Usch fy och blä! Jag vill inte att du ska fara hjärtis! Du skulle ha bett kaptenen landa här utanför och ta upp mig också! Attans.. Jaja, nu ska jag gå och gör något annat vettigt. Fixa mig och ta på mig kläder. Jabratackpusshej!:*






ÄLSKAR DIG BRUDEN!♥

Kram!
/Agnes

Kommentarer
Postat av: anonyma lan killar!

Fin blogg, vi tänkte ba säga heej och kan du lägga upp en bild på tuttarna!?!??!? Vi älskar verkligen DIIGGGIGIGI eller din KROPP your body it's amazing gumman, funderat på och lägga upp lite mer....EXPLOSIVA bilder?!? :O

Svar: Ehm... Moget?! Nah.
None None

2012-06-26 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0