Gästbloggar dagarna då Jessi är i stugan

Det är jag som kommer att gästblogga den tiden då Jessi är i stugan :). Men kan väll ta och berätta lite kort om mig själv. Jag heter också Jessica har fyllt 14 i år, största intresset är vänner,musik och djur, har haft turen att känna Jessi sedan 2007, inga år jag ångrar även fast vi bråkat rätt så mycket men ändå orkat bygga upp vänskapen igen :), Okej tillbaka till skrivandet om mig. Jag befinner mig i en liten by i lilla norrbotten där jag har varit bosatt i cirka 3 år stormtrivs inte direkt men det är helt okej :). Jajaa jag tänker inte tråka ut er mer med det här babblandet mycker mer men länkar min egna blogg också, så kanske ni kan ta er en titt på den skulle göra mig extra glad :]http://jjessicaes.blogg.se/ . Ska försöka hålla Jessis uppdate i gång under tiden då hon är bort rest för det är trotts allt det jag har lovat henne okej nu sätter jag punkt. // Jessica 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0