Låt hatarna hata, snackarna snacka, lutar mig tillbaka och bara skrattar.

Så jävla less jag blir på all skit snack som kommer ur din jävla käft.
Du var min såkallade " bästavän " tills nu, jag insåg att nästan ALLT
som kommer ur din käft är bara bullshit!
Du mytar om en jävla massa saker också, herregud.
Du är ute ur mitt liv nu, svär!
Vill aldrig mer ha något med dig att göra.
Oherregud, du är falsk bumman.
Hoppas du läser detta & tar åt dig,
för du vet mycket väl vem du är!
Rätt dig, rättare sagt alltså!
Usch, att jag inte insåg det tidigare, hur falsk du var/är!
Du snackar så jävla mke bullshit så det är inte sant..
Herregud!
Jag litade på dig, men nejnej!


Usch, så mycket som jag gjort för din skull,
så många vänner jag svikit för din skull.
Usch!


Jag är så jävla arg just nu, så orkar inte blogga..


Bild sen i lördags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg!<3

Svar: Tack! :)
None None

2012-06-04 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0