När solen skiner skiner vi, jag ska alltid stå bredvid.

Marina Moa Northman, tänkte skriva ett inlägg för endast dig.
Så det är upp till er andra om ni vill läsa eller inte!

Jag minns väl första gången vi började chatta, kommer ihåg det som igår.
Jag saknar oss verkligen, vad hände med vårat " bästavänner föralltid "
men du ska veta att jag mår piss när vi bråkar, fullt seriöst.
Eller well, vem fan mår bra över att bråka egentligen?
Ah, antingen måst he va sjuka människor dårå..
Men du ska veta att helgen jag var hos dig, den är oförglömlig.
Har börjat tänka på den mer och mer nu för varje dag som går..
Vad hände med allt vi lovade och skulle göra tillsammans...
Marina, jag saknar verkligen dig/oss.
Lovar, skulle kunna göra vad som helst för att kunna gå tillbaks
till tiden då vi var bästavänner och att allt var som förut!
För du var den enda som förstog mig & mina problem, gud.
Jag älskar dig för den du är, och inte för den du borde vara.
Jag ångrar exakt ALLT jag sagt/skrivit/kallat dig, jag borde ha tänkt mig för...
Vi måste verkligen försöka bygga upp kontakten, och börja träffas oftare osv.
Du får fan ta och dra dig hitåt i sommar, eller så kommer jag till dig, okei ? :'3

Då jag var med dig, mådde jag som bäst, gud!
Minns alla skräckfilmer vi kollade hos dig, jag minns LK förra sommarn,
gud vad jag saknar!
Och du mobbade mig för att jag tyckte HAN var snygg osv.
Och när du skämde ut David på bussen första gången vi träffades!
Hahahahah gud, vad jag saknar den helgen!
Skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva den helgen en eller fler gånger till.
För gumman, du är guldvärd.
Fattar inte att jag sumpande min chans att vara din vän..
Men du ska veta att oavsett hur mycket vi än bråkar, så stöttar jag dig i alla lägen,
slår nån dig, så slår jag den saken tillbaks, jag lovar.
Du är så jävla fin!

Har känt dig i över ett år nu, och jag hoppas verkligen att det blir fler, gud vad jag saknar dig!
Jag älskar dig verkligen min vän Marina Moa Northman!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0