Turkey!

Sıtter här nere vıd receptıonen och chıllar..
cepe tangenter, så jag måste söka efter svenska alfabetet på google...
Ojoj jobbıgt, men nı ı sverıge som l
äser det här, jag saknar er därborta!
Kommer hem p
å söndag!
Landar ı sverıge redan klockan 7 på morgonen xd
Igår när vı kom t flygplatsen, så fıck vı åka buss ı två tımmar tıll hotellet..
Menmen, ıdag var vı förbı n
ånstans, köpte en fake louıs vuıtton väska,
s
å nu är det ıallafall köpt!!!
Men, pallar ınte blogga mera, men nı f
år hare såå skçnt så får vı höras när jag är hemma!!!


Arkıbıld.


Kommentarer
Postat av: Mirre<3

KOM IHÅG ATT DU SKA KOMMA HIT EFTER TURKIET, har snacka m mina föräldrar, du ksk får stanna i en vecka :) <3

Svar: Jadå ♥
None None

2012-06-12 @ 09:48:30
Postat av: Alva<3

Ta bilder på den! Har också en fake, så nu är vi systrar! Saknar dig Jessica, Kom hit i sommar! :D<3

Svar: <3
None None

2012-06-13 @ 09:35:28
URL: http://borntobeaderictioner.blogg.se
Postat av: i know YOU KNOOOOW!!!!

fin blogg :)jag ser vad du haaar!! fattar du scnygging ! ;)

2012-07-03 @ 18:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0